tiistai 31. heinäkuuta 2012

Steven Pienaarin siirrolle sinetti

30-vuotias eteläafrikkalaiskeskikenttäpelaaja palaa Evertoniin neljän vuoden sopimuksella.


Kuten aiemmin uutisoimme, Tottenham ja Everton pääsivät sopuun Pienaarin siirtosummasta, jonka Everton myöhemmin vahvisti olevan 4,5 miljoonaa puntaa. Tänään "Schillo" saapui Finch Farmille lääkärintarkastukseen ja allekirjoittamaan oman sopimuksensa.


"Olen onnellinen siitä, että olen täällä. Otti muutaman viikon, ennen kuin asiat järjestyivät, mutta olen iloinen siitä, että olen taas täällä ja odotan innolla pelaamista Evertonin kanssa.


"Ei ollut epäilystäkään, ettenkö haluaisi palata tänne. Kauden loputtua kerroin managerille, miltä minusta tuntui, ja olen nyt iloinen siitä, että kaikki on nyt ratkennut", Pienaar kommentoi.


Pienaar siirtyi Evertonista Tottenhamiin tammikuussa 2011 noin kolmella miljoonalla punnalla, muttei onnistunut vakiinnuttamaan paikkaansa lontoolaisseuran avauskokoonpanossa. Niinpä luova keskikentän vasen laituri palasi tammikuussa 2012 loppukauden käsittäneellä lainasopimuksella Merseysidelle ollen yksi Evertonin tärkeimpiä pelaajia.


Pienaarin paitaa koristaa viime kauden tapaan numero 22.


Vilkaise myös:

-> Kuva Pienaarista allekirjoittamassa sopimusta (Evertonin Twitter-tili)

-> Pienaarin agentin nettisivuston "exclusive blog" siirrosta


Lähde: evertonfc.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti