torstai 26. elokuuta 2010

26.8.2010 - Lee Carsley lyhytaikaisesti Evertoniin

Tämä on Suomalaisen Everton-sivuston kevytversio. Siirry tähän uutiseen täysversion puolella tästä.

Everton-fanien keskuudessa suureksi suosikiksi noussut keskikentän ankkuri palaa Evertoniin ystävyysotteluksi Liverpool FC:tä vastaan. Ottelu pelataan Anfieldillä la 4.9.2010 klo 16:00 alkaen.



Lee Carsley, 36, pelaa nykyään Coventry Cityssä myöskin entisten Everton-pelaajien John Ruddyn ja Lukas Jutkiewiczin tavoin.

Liverpool-ottelu on toisen brittilegendan, Liverpool-toppari Jamie Carragherin jäähyväiskamppailu.

'Cars' tullaan aina muistamaan voittomaalistaan Merseysiden derbyssä vuonna 2004.

-> Katso video maalista tästä (Youtube).


"Olin iloinen, kun minua kysyttiin pukemaan Everton-paita jälleen ylleni. Olen myös kiitollinen Aidy Boothroydille (Coventryn manageri) hänen antaessaan minun pelata osan ottelusta.

"Minulla on niin paljon hyviä muistoja ajaltani Goodisonilla ja sain siellä paljon hyviä ystäviä. Odotan kamppailua jo innolla", hän kertoi.

Kumpikin liverpoolilainen joukkue yrittää saada muutamia entisiä tähtiään otteluun, mutta moni entinen Everton-pelaaja on pelaamassa maaotteluitaan tai liigapelejään Liverpool-koitoksen aikana. Everton odottaa kuitenkin vahvistusta vielä muutaman legendan paluumahdollisuuksista Carragherin jäähyväisotteluun.

Carsley edusti Evertonia vuosina 2002-2008 pelaten 166 ottelua, joissa hän teki 11 maalia. Hänet muistetaan Everton-ajoiltaan mm. kovaotteisena, hyvänä taklaajana ja pelinlukijana.



Lähteet: evertonfc.com, en.wikipedia.org

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti